SEO ehk tulemuste parandamine otsingumootoritesReklaam sotsiaalmeediasGoogle Ads (AdWords)Bännerreklaami kampaaniate läbiviimineRetargeting kampaaniad

Veebireklaam

Vajad uusi kliente või juba olemasolevatele enda olemasolu meelde tuletada? Sul on uus toode või teenust, mida soovid maailmale tutvustada? Üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna ja bännerreklaam on suurepäraseks viisiks, kuidas võimalikele klientidele ennast ja oma tooteid/teenuseid pakkuda.

online-2

Retargeting

Retargeting on veebireklaami viis, kus reklaami kuvatakse neile, kes on juba kõnealust kodulehte külastanud. Selline meeldetuletamine võib olla lausa 8 korda tulemuslikum, kui tavaline bännerreklaam. Eriti juhul, kui ta toetab bännerreklaamiga reklaamitavat kampaaniat.
Võta meiega ühendust ja räägime, millistes keskkondades/kanalites, saame retargetingi teenust pakkuda!

SEO ehk tulemuste parandamine otsingumootorites

OGB-INSIDER-BLOGS-GoogleLogox2-Animated.0

SEO tundub müstilise, puutumatu ja ainult suurtele ettevõtetele taskukohase helesinise unistusena. Tegelikult see aga nii ei ole ja Eestis ei ole valdkonda, kus ei oleks võimalik SEO abil suurepäraseid tulemusi saavutada. Samas on SEO väga tähtis, kuna ainult ca 5% Google külastajatest klikkab reklaamidel ja tervelt 80% külastajatest klikkab esimesel kolmel orgaanilisel otsingutulemusel (need on need otsingutulemused, mis ei ole reklaam). Isegi olles Googles kümnendal kohal, saab ca 4 korda rohkem klikke, kui vana nimega AdWordsi kasutades.

 

Kuidas kodulehe mainet parandame?

Märksõnade analüüs - peame teadma, mida ja kuidas võimalikud kliendid otsivad, sest ainult nii saame teha õigeid otsuseid.

Kodulehe põhjalik analüüs pilguga, nagu seda vaatab Google. Kodulehel on kümneid nüanse, mida Google jälgib. Näiteks laadimiskiirus, mobiilisõbralikkus, struktuur jne.

Kui meie Google kingades vaadatu vajab parandamist või täiustamist, viime muudatused sisse.

Märksõnade analüüsist lähtuvalt teeme ära kodulehe sisese SEO. See hõlmab endas nii sisutekste, alamlehti, lehe siseseid viitamisi, URL-e, meta andmeid, kui muud vajalikku.

Analüüsime lähimaid konkurente (otsingumootorites) ja uurime välja nende SEO tugevad ja nõrgad küljed.

Vaatame üle, milline on kodulehe juba olemasolev lingiprofiil ja vajadusel muudame seda. SEO puhul ei toimi "mida rohkem, seda uhkem" ütlus ja valed viited võivad hoopis kahju teha.

Ehitame kodulehele sellise lingiprofiili, nagu see olema peaks. Tegu on SEO kõige keerulisema ja kogemusi nõudvama etapiga, kuna "Hello India" lähenemisega on küll ja küll domeene maha põletatud. Link buildingut peaksid tegema need, kes tõesti teavad, mida nad teevad.

Kodulehe SEO alates 2 500 eurost

Sotsiaalmeedia ja Google Ads

Tänapäeva üheks populaarseimaks reklaamikanaliks on tõusnud Facebook. Seda nii bännerreklaami, kui ka retargetingi osas. Samas aga ei tasu siiski alahinnata Google võimu mõjutada inimeste otsuseid.

facebook-logo-png-1722
ads-logo-horizontal-dont-2

Facebook-i kasutab regulaarselt veidi alla 2,4 miljardi inimese. See tähendab, et ka Eesti turule suunatud tooted/teenused saavad Facebook-i reklaamide puhul väga laialdase auditooriumi ning on võrdlemisi lihtne jõuda soovitud kliendigruppideni.

Google Ads (osaliselt vana nimega AdWords) on reklaami mõistes täielik monstrum. Sisaldab ta endas nii Google otsingumootoris kuvatavaid tekstireklaame, kui bännerreklaame Google partnerlehtedel, kui ka retargeting bännerreklaame.